Konečně aktualizace

29.04.2015 15:06

Koukám jak dlouho jsem nevložila shrnutí novinek a jsem teda pěkná ostuda . Ač se snažím mít stránky aktuální , na tuto rubriku tak nějak nechtíc zapomínám , takže postupnně:

Koncem loňského roku proběhlo stěhování našeho chovu a mojí maličkosti do vesničky Plavy , kde jsem vyrostla , cca 17 km od Jablonce , který byl naším dosavadním působištěm . Chov tak místo panelákové místnosti sídlí v zateplené stavební buňce se zavedenou elektřinou a tudíž přes zimu morčounům i přitápím . I tak je ale aklimatizace běh na delší trať jak jsme si ověřili . Nadále nebdeme moci chovat celoročně , ale jen za tepla abychom předešli zbytečnému vysilování samic i mladých . Zatím nějaké ztráty byly, ale lepší se to .

 Krmení je tu lépe při ruce a v sezoně nebudeme trpět nedostatkem zeleného jako tomu bývalo ve městě . Aktuálně už postupně zvyšuju krmnou dávku zeleného a kvíkoši ji hlasitě vyžadují , jak jim tam přistane seno , chvíli koukají jestli jsem se nespletla ale nakonec se do něj taky pustí když už není zbytí a viděj že pro další trávu jim nepoběžim , přeci je nenechám puknout , že jo . 

Jinak vzhledem k tomu , že čekáme i vlastní odchov , byla jsem nucena promyslet si , co vlastně hodlám nadále chovat a podstoupit drobnější redukci a uzpůsobení chovu . Tím , že mám teď ale čas o tom přemýšlet to přecijen ještě nejde tak jak by bylo zdrávo a stále jsem na počtu zvířat , který je poněkud vyšší než by se mě i okolí líbilo , jenže bez základny nelze chovat , tak to zatím nechávám .

Nyní jsou stránky téměř aktuální , chybí mi pouze doplnit do chovných nové fotky , uspořádala jsem barevné cíle a ještě řeším která miminka opravdu zůstanou doma , jinak by to mělo být . Plány , odchovy i prodej jsou aktuální a chovná zvířata zatím také . Tak to je prozatím vše .