Co nového?

15.08.2014 18:32

Začnu smutně minulou neděli nás opustila naše milovaná skinička Jája , která s námi stála u zrodu naší stanice . Byla celoživotním mazlíčkem  , nikdy neměla miminka . Přestože jsou mojí srdcovkou tedíci , ona měla pro mě extra postavení mezi chlupáči jen tiše a skromě proplouvala ale má kus mýho srdce a moc mi chybí . 

Dále naše řady naopak rozšířili dva kluci , v řadách mazlíků cuyík Nobel z Kozího hrádku a v tedících jsem přivítala posilu k mým biko holkám , černobílého chlapečka Izzyho Z Turkovic . Moc se těším až mi k holkám dostatečně doroste , miminka budou totiž peckozní doufám .

Sameček Klement Z Aldringenu alias Muffin je na krycí misi v chs Od Zakouše , tak snad se i pochlapí , zatím se spíš projevuje spíše jako milovník žrádla , než milovník samiček . Ale to dá :D

Nechávám si pár mladých zvířat z vlastních řad jako obvykle a u některých , které jsem chtěla pustit o dům dál teď váhám , protože se celkem vylupují v pěkné kousky .:D No ale musim být přísná , já vím :) Jinak Tambur nám pocestuje po delší úvaze mezi důchodce a totéž asi sameček Noran , ke kterému mi nějak vymizeli vhodné partnerky a protože chci světlé jen okrajově , vystačím si s mladšími ročníky a kluci budou vychovávat prcky .